لیفت پوست صورت

لیفت پوست صورت

 

لیفت صورت

امروزه داشتن یک پوست بی نقص و بدون چروک آرزوی هر انسانی است.

پوست انسان به مرور زمان براثر عوامل مختلف هم چون : کم آبی، آلودگی هوا، سن وسال موارد وراثتی و….دچار پیری و چین و چروک می شود.

یکی از روش هایی که می توان از پیری زودرس جلوگیری کرد لیفت پوست است.

 

 

 

 

 

همه چیز درمورد لیفت صورت

از دست دادن کلاژن که پس از 30 سالگی رخ می‌دهد و هیچ راه فراری ندارد. این امر مسئول نگرانی‌ها و اتفاقات مختلفی است. نگرانی‌ها شامل چین و چروک، کاهش استحکام پوست و… هستند.

این نگرانی ها طبیعی هستند .همان طور که همه ی ما می دانیم بر اثر گذشت سن پوست استحکام خود را از دست می دهد و دچار چین و چروک و پیری می شود.

در حالی که شما از محصولات ویژه ای برای مراقبت از پوست خود استفاده می کنید و از عواملی که ممکن است باعث پیری زودرس پوست شوند اجتناب می کنید، مانند سیگار کشیدن و قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، اما همیشه این ها کافی نیستند.

طی بررسی های اخیر بیشتر کلینیک ها اعلام کرده اند اکثر بیمارانی که به ما مراجعه می کنند در پی زیبا سازی پوست خود هستند و گرایششان بیشتر به سمت لیفت پوست صورت است.

 

 

 

 

لیفت صورت چیست؟

لیفت صورت و یا (ریتیدکتومی )یک عمل جراحی زیبایی برای ایجاد ظاهری جوان‌تر در صورت فرد است. در این نوع عمل می‌توان افتادگی پوست را به مقدار زیادی کاهش داد. با ان روش چروک های روی گونه و فک نیز از بین می روند.

در لیفت صورت، در هر طرف صورت یک فلپ از پوست به عقب کشیده می شود و بافت‌های زیر پوست تغییر می‌کند و پوست های اضافی برداشته می‌شود. به این ترتیب صورت جوان تر دیده می شود. لیفت گردن نیز اغلب به عنوان بخشی از لیفت صورت انجام می‌شود. در این روش چربی و افتادگی پوست گردن نیز کاهش پیدا می کند.