تزریق چربی به سینه

تزریق چربی به سینه چگونگی

عمل تزریق چربی به سینه برای حجم دهی و افزایش سایز سینه انجام می شود. در این نوع عمل چربی از بافت های دیگر بدن که انباشتگی چربی دارند برداشته می شود و به سینه های فرد تزریق می شودکه در افزایش سایز و حجم سینه بسیار تاثیر گذار است و به مدت طولانی ماندگاری دارد.

 

نحوه تزریق چربی به سینه :

 

در تزریق چربی سینه جراح این اجازه را دارد تا بدون استفاده از هیچگونه جسم خارجی (ایمپلنت ) از سلول های چربی نقاط دیگر بدن فرد برای حجم دهی سینه ها استفاده کند. انجام عمل تزریق چربی به سینه یک راه حل طبیعی برای بازگرداندن حالت طبیعی و فرم زیبا به سینه ها بعد از عواملی مانند: بارداری و شیردهی ،بالا رفتن سن و یا کاهش وزن است که می توانند سبب شل شدگی و از ریخت افتادن سینه ها شوند.عمل تزریق چربی با نام های دیگری مانند: تزریق چربی اوتولوگ (یعنی چربی بدن خود فرد)و یا لیپومدلینگ نیز شناخته می شود.

به خاطر بسپارید که چربی از نقاطی برداشته می شوند که انباشتگی چربی در آن نقاط زیاد است و با برداشتن چربی آسیبی نمی بینند.

تزریق چربی به سینه مناسب چه کسانی است؟

تزریق چربی و حجم دادن به سینه برای همه افراد مناسب نیست چرا که همه افراد شرایط انجام این عمل را ندارند. افرادی که ذخیره چربی خوبی در دیگر نقاط بدنشان ندارند نمی توانند این عمل را انجام دهند. گرچه اگر شرایط انجام این عمل را داشته باشید یک نتیجه بی نظیر را خواهید دید مخصوصا افرادی که از کمترین حالت تهاجمی برای زیبا سازی اندام خود استفاده می کنند.

جی گزین مناسب برای ایمپلنت و پروتز سینه تزریق چربی است .جالب است بدانی با تزریق چربی سینه های شما اندازه متناسب خواهد داشت و مناسب افرادی است که نمی خواهند سینه هایی با حجم بزرگ داشته باشند. چربی موردنیاز از ران ها کفل ها برداشته می شوند و به سینه تزریق می شوند.

 

درباره تزریق چربی و پرتز سینه بیشتر بدانید

در واقع تزریق چربی به سینه ها یک عمل غیر تهاجمی است و عوارض کمتری نسبت به عمل های تهاجمی دارد. در این نوع عمل از هیچ گونه جسم خارجی به پروتز سینه ها استفاده نمی شود و از چربی نقاط دیگر بدن فرد به سینه ها تزریق می شود و فرم دلخواه و زیبایی اندام به فرد باز می گردد.

 

تزریق چربی بهتر است یا پروتز؟

بهتر است در نظر داشته باشید تزریق چربی نسبت به عمل ایمپلنت درد و عوارض کمتری دارد.

 

تزريق چربی به سينه چقدر ماندگاری دارد؟

بعد از تزریق چربی به سینه ها مقدار کمی از آن جذب می شود و حجم سینه مقداری کاهش پیدا می کند و ماندگاری تزریق چربی به تکنیک جراح و اینکه چربی را از کدام بخش بدن برداشته بستگی دارد و مانگاری تزریق چربی بسیار است .

 

هزينه عمل تزريق چربی به سينه چقدر است؟

هزینه تزریق چربی در هر فرد با دیگری فرق می کند و بنا به فاکتورهای مختلف در هر فرد متفاوت است و برای براورد هزینه عمل تزریق چربی نیازمند مراجعه حضوری به جراح خود هستید.

(برای اطلاع از هزینه تزریق چربی به سینه و گرفتن وقت با ما تماس بگیرید)

پس از تزریق چربی به سینه چقدر زمان لازم است تا بهبودی کامل

بعد از انجام عمل تزریق چربی مقداری کبودی در جاهایی که چربی برداشته شده مشاهده خواهید کرد در طی یک هفته تا ده روز برطرف می شود.

بهبودی کامل پس از انجام عمل برای هر فرد متفاوت است و بستگی به بدن هر فرد دارد اما اطلاعاتی که د راختیار شما می گذاریم می توانند به شما در تعیین این زمان بهبودی کمک کنند:

  • برداشتن بانداژ : 7 تا 14 روز
  • برگشتن سرکار : 2 تا 14 روز
  • شنا کردن : 4 تا 6 هفته
  • ورزش کردن و رابطه جنسی : 4 تا 6 هفته
  • بهبودی کامل : 2 تا 12 هفته

نویسنده مقاله:پریسا صادقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *